Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ben je buiten kantoortijden (ma-vr 09.00 tot 17.00 uur) in nood? Neem dan contact op met ons noodnummer: 010- 4368081

Stuur ons schriftelijk (per mail) een opzegging. Vermeld daarbij jouw persoonsgegevens en adresgegevens van jouw huidige woning. Wij nemen vervolgens contact met je op over het vervolg.

Bij antikraak is dit wederzijds 28 dagen.

Bij tijdelijk verhuur is dit vanuit de ondernemer 1 maand. De minimale contractduur is 6 maanden. Als ondernemer kan je dus al na 5 maanden opzeggen. De eigenaar heeft een opzegtermijn van 3 maanden.

Defecten, verzoeken of klachten dien je in via het bewoners/ondernemers portaal. Klein onderhoud is altijd voor de ondernemers zelf. Indien er sprake is van een technische storing schade of een klacht, dan verzoeken wij je dit melden via het portaal van Alvast. Wij trachten storingen en/of schades zo spoedig mogelijk te (laten) verhelpen, mits het om noodzakelijke voorzieningen gaat om normaal te kunnen wonen (winddichtheid, warm water, verwarming, lekkage etc.). Helaas is het zo dat niet alle technische storingen verholpen kunnen worden. De ruimte dient gedurende de periode ons beheer in bewoonbare staat te zijn.