Nieuws

Wij helpen je graag verder!

Bij Alvast streven we ernaar om onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden. Daarom zijn we super enthousiast om onze gloednieuwe chatfunctie op de website aan te kondigen! Deze is speciaal ontworpen om de klantervaring op onze website te optimaliseren. 

Wie zit er achter? 

De Alvast chatbot is van 09:00 uur tot 17:00 uur beschikbaar om te helpen met diverse vragen en verzoeken. Of je nu hulp nodig hebt bij het navigeren op de website, informatie zoekt over onze diensten, of technische ondersteuning nodig hebt, onze chatbot staat voor je klaar!

Bij Alvast vinden we persoonlijk contact ontzettend belangrijk. Om die reden worden alle chats beantwoord door ons eigen frontoffice team. Zo bieden we een snelle, persoonlijke reactie op een laagdrempelige manier.

Hoe werkt de chatbot?

1. Bezoek onze website: 

Ga naar onze website en zoek naar het chat-icoon linksonder in het beeldscherm;

2. Start een gesprek: 

Klik op het icoon en typ je vraag in het chatvenster;

3. Ontvang een antwoord:

Onze frontoffice medewerkers ontvangen je vraag en reageren zo snel mogelijk met een passend antwoord. 

Probeer de Alvast chatbot vandaag nog!

Probeer de nieuwe chatbot vandaag nog uit en ervaar hoe gemakkelijk en handig het is. Of je nu een bewoner bent of nieuw bent op de website, onze chatbot heeft antwoorden op al je vragen.